Dobre nawyki podczas pracy zdalnej

W dzisiejszych czasach wszyscy są „szalenie zajęci” w pracy. Ale bycie szczęśliwszym w biurze lub podczas pracy zdalnej nie musi zajmować dużo czasu. Bez względu na to, czy jesteś pracownikiem elastycznym, czy pracownikiem 9 do 5, możesz poprawić nastrój i ogólną wydajność pracy, wprowadzając tylko kilka prostych zmian.

Oto trzy nawyki, które mogą poprawić nastrój i wydajność pracy:

1. Rób przerwy.

Konwencjonalna mądrość sugeruje, że praca non-stop pomoże ci osiągnąć jak najwięcej. Jednak liczne badania wykazały, że jest wręcz odwrotnie: pomijanie przerw może faktycznie zwiększyć poziom stresu i zmniejszyć wydajność.

Nie masz czasu na 15-minutową przerwę?

Nie martw się, po prostu rób przerwy w mniejszych dawkach, gdy poczujesz, że twoje skupienie słabnie. Nawet dwie minuty wychodzenia na zewnątrz, aby zaczerpnąć świeżego powietrza i zmiany scenerii, mogą pomóc Ci poczuć się odświeżonym i naładowanym.

Staraj się robić kilka dwuminutowych przerw każdego dnia - szybki spacer poza domem to świetne wykorzystanie tego czasu. 

Jeśli jesteś w stanie zrobić nieco dłuższą przerwę, to jeszcze lepiej. Spacery trwające ok 20 minut dziennie znacznie poprawiają nastrój.

2. Priorytety.

Jeśli czujesz się przytłoczony lub zniechęcony w pracy, sprawdź, czy masz zbyt wiele konkurencyjnych priorytetów rywalizujących o twoją uwagę. Być może będziesz musiał ustawić pewne limity, aby móc skupić się i ponownie myśleć twórczo.

Aby uzyskać dodatkową przestrzeń dla innowacji, pomaga dowiedzieć się, co należy zachować i co tymczasowo wyeliminować z listy zadań.

Poświęć dwie minuty, aby zanotować swoje 3-5 najważniejszych priorytetów, jednocześnie niszcząc resztę. Jeśli w ciągu dnia pojawią się inne działania, po prostu powiedz „nie” cokolwiek innego, co może się przydać.

Poprzez identyfikację i przestrzeganie dziennych limitów możesz wygenerować więcej mentalnego oddechu dla swoich najważniejszych celów.

3. Przełącz na bardziej pozytywny kanał.

Łatwo jest wciągnąć się w spiralę spadkową, gdy coś pójdzie nie tak w pracy, jak i ze współpracownikiem lub klientem. Ale zamiast pozwolić, aby codzienne irytujące życie wpłynęło na Twój nastrój, możesz „przełączyć przełącznik”.

Aby to zrobić, poświęć dwie minuty, aby po prostu rozpoznać, kiedy zaczynasz czuć się zaniepokojony wydarzeniem związanym z pracą, a następnie celowo skoncentruj swoją uwagę na ostatnim zwycięstwie w pracy lub na wsparciu współpracownika.

Rozważanie punktów bólu nie ma sensu - zwłaszcza, że ​​badania sugerują, że myślenie o dobrych doświadczeniach z przeszłości może skłonić mózg do myślenia, że ​​pozytywne wydarzenie naprawdę się dzieje.

Jeśli regularnie ćwiczysz te trzy błyskawiczne porady, będziesz mieć większą szansę, aby poczuć się bardziej pozytywnie w pracy i osiągnąć swoje codzienne cele.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

B2B

Które metody analizy finansów?

Jak zrzec się prawa do użytkowania wieczystego?